Pagina's

donderdag 11 april 2013

Mijn allerbeste plaats... ♥

Ja, we hebben een naam ; Marie. Toepasselijk en lekker ouderwets, vind je ook niet ? Nu, ik had even een goed idee. Ik ga eens schrijven over WAAR Marie haar dag doorbrengt...

Kijken jullie mee? 

1. Zoals gezegd, tussen de Rockwool...

Ik zei het al; ze zijn geboren in de Rockwool en de meeste tijd brengen ze ook daar door... Maar nu denken jullie vast; waarom durft ze er niet met haar hand in te gaan. Maar ik heb met mijn camera een foto getrokken zonder er in te gaan , kijk maar mee...

Hier heb je moeder & dochter =sooo cute ♥

Pim verstoort de foto ;p

Mama probeert te slapen...

Poseren voor de foto! :)

Wat ze doet, is de vraag ...

De rockwool & het dak; you believe ? 
 I ♥ Cuties...






And ... So is my Pim ♥ ...







And also he's mother ♥





But this photo is sooo

           Cuteee.






I looove my cats.






This is the place ...
En... Ons Marie :)








And there is my sweetie ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten