Pagina's

woensdag 12 juni 2013

So much to tell you!

Kleine en grote katten, niet altijd ongelooflijk fantastisch. Doorr het leren heb ik niet zoveel tijd meer om me bezig te houden met katten, ... En dus ook niet met dit. Ik vind het wel eens leuk even terug te kijken, en dan denk ik dus meteen aan Cats Are Cute.

Pim was weg!

Ja, ik had het nooit kunnen denken. Die lieve mooie aanhankelijk kater Pim. Op een dag was hij weg. Ik vond hem niet meer, lag niet in de rockwoll en kwam niet meer eten. Pijnlijke zaak, wat traantjes laten lopen. Ik was hem kwijt. En dan begin je te denken... Had ik hem niet genoeg aandacht gegeven? Was hij gegaan omdat hij ergens anders beter had gevonden? Dag blijft de vraag... Maar ja, op een avond kattengejank. Buiten. Pim's stem. Ik wist het, ging naar de buurvrouw en daar was hij! Zo gelukkig dat ik was ! Eerst vond hij het wat onwennig maar eens hij doorhad dat ik het maar was, begon hij terug met brommen en spinnen. Love him!

Wat nu met die onnozele kiek?

Onze zwarte kattin, ondertussen Toulouse genoemd, had eindelijk een maar al te goed baasje gevonden. Twee dagen aan een stuk niks gegeten, gedronken, gesnoept of gedaan. Ja buiten dan alles op stelten gezet, in de gordijnen gehangen en muurverf er af gekrabt ! Kwaad ging ik het baasje helpen ze te pakken. En Toulouse hangt nog wat de schijnheiligaard uit! Het baasje was er niet goed van. Ze kende mij nog, werd veel rustig. Nog nooit heb ik mij zo schuldig gevoeld. Ja, hij is teruggekeerd naar huis. Ze moet hier blijven, ik kan het waarschijnlijk nooit meer wegkrijgen. Ik vind ze lief, maar nu had ik er even genoeg van, dat mag je weten!

Ja, Marie leeft ook nog.

Marie, de lieve schone kattin, de zus van Toulouse, is ook nog in leven. Ze neemt alleen een beetje afstand en komt minder vaak naar me toe. Heeeeeelp! Ik laa haar niet los! Dat doe ik niet. Ik geef haar niet af, ook al moet ik er uren geknield zitten. En als het uitdraait in de zelfde miserie, weet
 ik het ook niet meer! Ik word even gek van dat poezengedoe! maar nog steeds is ze dun, Marie.Problemen? Hulpppp ?!

Kissezz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten